Tuesday 21 February 2012

Ooh My sTudy

: : tiba-tiba : :

Lara duk ngadap laptop je memanjang and lebih kurang pukul 11 lebih camtu la. . . my mum ( maa) bagi fon sebab ada orang col lara. . tertanya ugak laa sape dia. . .


: : got pon call : :
dari sape tu kene continue baca laa hihi

---------------------------------------------------------------------
 
Lara dan pemanggil. . .

Lara : hello. .
Col : hello , boleh saya bercakap dengan dot dot dot ( lara lah ) ??
Lara : ye saya. . ni sape ex??
Col : ni saya miz wani. .
Lara : oh miz wani. . ingatkan siapa dah tadi. . nape miz tepom saya ??
Col : camni saya nak tanya betul ke awak nk extend study awk , ke awak nak ambik exam final ??
Lara : umm a ah , saya nk extend dulu lah miz. .
Col : saya da bincang dengan cik siti , lagipon rugi kalu awk extend sebab kene bayar sama gak lepas ni. result midsem awk pun tinggi baru ni. tapi kalu awk nk extend xpelah sy akan uruskan.
Lara : urmmm xpelah miz saya extend lah dulu. .
Col : oklah kalu cmtu saya akan uruskan. . .
Lara : ten kiu miz. .assalamualaikum
Col : welcome. . . w'salam

lepas tu lara ngadap balik laptop , mata je duk ngadap laptop tapi  kepala duk pikir nak pergi ke tak ny exam final. . lara pergi kat ma, lara cakap. .

Lara : maa sakni miz ore tepon. . dio tanyo ore nak g dop exam final ni. .
Maa : pahtu. .
Lara : tapi miz oyak rugi kalu ore extend sebab result midsem ore buleh tinggi atek. . .
Maa : doh bilo exam tu? urmm molek tu wat abis belajar. . . jange duk ingat hop lepas n bla bla bla
Lara : x taw pulok bilo. . nanti nak tnyo

lara terus col miz wani. .

Lara : hello miz ni dot dot dot ( lara )
Miz : ye ada apa ?
Lara : miz , umm sy x jadi lah nk extend tapi bile ex exam final tu ?
Miz : baguslah camtu , hari isnin minggu depan start exam final dah. . awk mmg konfem lah ni nk ambik exam?
Lara : a ah miz . . 
Miz : camni lah awk datang ambil slip perikse tu hri ahad ny xpe. . 
Lara : ok miz .. ten kiu miz assalamualaikum
Miz : ok w'salam

memang hepy giler mum bagi ambik exam. . . caiyookkkk!!!! suke sangat dapat continue balik stdy lara yang dah tergendala selama sebulan lebih ni. . .

apa pun yang berlaku lara jadikan pengajaran n pedoman dalam hidup lara. . . semua yang berlaku adalah dugaan dia n mesti ada hikmah untuk segalanya. . . 

-----------------------------------------------------------------

selang beberapa jam. . .

lara bincang nga mum nak pergi ambik slip perikse , lara x taw pun jadual exam camne. . . so bincang punya bincang nga ma , ma lak suh tanye abah sebab ma tak leh nak g ambik. . .

tgu la abah blik , terus lara gtaw sal hal tu . . . . abah tanye bile tu nk pergi ambik , lara gtaw hari khamis. . . bukan apa lau tahu jadual cmne , boleh la lara stanby ckit2 hihihi

itulah kegembiraan lara hari ni hihihi


: : i never give up with my life : :
must be strong gurl to survive my future life 
toiinnkkkkk3


 
 

No comments: